كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

وقدرت تبعد جنات

كلمات اغنيه وقدرت تبعد جنات

وقدرت تبعد كل ده و تغيب عليا
و يهون عليك تعمل كده يا حبيبي فيا
وقدرت تبعد كل ده و تغيب عليا
و يهون عليك تعمل كده يا حبيبي فيا
و انت اللي عارف قد إيه محتجاك
و إني بأموت لو عدى يوم من غير لقاك
لو حبيبي يا حبيبي ليه تسيب دموع في عيني
لو ناسيني قول ناسيني و روح
ليه تقول كلام و ليه تنساه
و أعيش معاك في حيرة و آه
و ليه تفوت في قلبي جروح
لو حبيبي يا حبيبي ليه تسيب دموع في عيني
لو ناسيني قول ناسيني و روح
ليه تقول كلام و ليه تنساه
و أعيش معاك في حيرة و آه
و ليه تفوت في قلبي جروح
مين يا حبيبي علمك القسوة ديه
ده أنا كنت قبل ما أكلمك بتحس بيا
مين يا حبيبي علمك القسوة ديه
ده أنا كنت قبل ما أكلمك بتحس بيا
و انت اللي عارف قد إيه أنا روحي فيك
و عمري كله يا حبيبي ح أعيشه ليك
لو حبيبي يا حبيبي ليه تسيب دموع في عيني
لو ناسيني قول ناسيني و روح
ليه تقول كلام و ليه تنساه
و أعيش معاك في حيرة و آه
و ليه تفوت في قلبي جروح
لو حبيبي يا حبيبي ليه تسيب دموع في عيني
لو ناسيني قول ناسيني و روح
ليه تقول كلام و ليه تنساه
و أعيش معاك في حيرة و آه
و ليه تفوت في قلبي جروح

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا