كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

كلمات اغنية تعبت كتير هيثم شاكر

تعبت كتير هيثم شاكر

تعبت كتير وانا قبلك وفرق كبير وانا جنمك حبيبى بقيت منيش خايف عشان عارف خلاص مبقتش انا لوحدى
فى عمرى سنين سنين قبلك مبحسبهاش قبلتك قلبى حب وعاش انا بحبك انا بحبك وحبك بالحياة عندى
ليالى وهتعدى ليالى هتفضل دايماعلى بالى فى قلبى وروحى وفى خيالى ده كل مافيا بيندهلك

تعاله وعيش فى احضانى ومتقوليش كلام تانى اانا حاسس ماانا لامس ايديك ياحبيبى بيديه
دى روحى معاك بحب حياتى وانا وياك لو انسى الدنيا مش هنساك هواك جانى وخلانى اشوف احلامى بعنيا
ليالى وهتعدى ليالى هتفضل دايما على بالى فى قلبى وروحى وفى خيالى ده كل مافيا بيندهلك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا