كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

احلف بالله هيثم شاكر



كلمات اغنيه احلف بالله هيثم شاكر


اللى شافوا حالى قالوا ما همنيش
انى اسيبك بيك ومن غيرك هعيش
قالوا عنى طول حياتى ما بكيت
وان دمعك يوم وداعنا ما هزنيش

قالو عنى مستحيل بعدك هضيع
وانى عايش كل ايامى فى ربيع
قالوا عنى عمرى ما فى يوم كنت ليك
وانى لازم كان فى يوم هنساك وابيع

وانا واحلف بالله بادوق الويل والأه
ودمع العين بيحلالى

ياخدنى حنيني ليك وادور فيا عليك
الاقى الشوق بيملانى

والحياه بعدك فى عينى ليل ما بينتهيش

طول الليل .. الدمع وانا
والذكرى اللى فايتها هنا
مش سايبنى فى حالى بقالى ليالى
بقاسى يا غالى

و انا من حيرتى وخوفى عليك
عايز اطمن قلبى عليك
لكن انا مش عارف ليه انا خايف
عينى تيجى فى عينيك

طول الليل .. الدمع وانا
والذكرى اللى فايتها هنا
مش سايبنى فى حالى بقالى ليالى
بقاسى يا غالى

و انا من حيرتى وخوفى عليك
عايز اطمن قلبى عليك
لكن انا مش عارف ليه انا خايف
عينى تيجى فى عينيك

وانا واحلف بالله بادوق الويل والأه
ودمع العين بيحلالى

ياخدنى حنيني ليك وادور فيا عليك
الاقى الشوق بيملانى

والحياه بعدك فى عينى ليل ما بينتهيش

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا