كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

حالا دلوقتى محمد حماقى

كلمات اغنيه حالا دلوقتى محمد حماقى

حالا دلوقتي تفهمني انا بالنسبالك مين ؟؟
انا من قلبك من اي من كل حياتك فين ؟؟

مفيهاش بعديين ولا يوم ثاني ضيعت معاك كل زماني
لو قلبك مبقاش علشاني قول و انا حبعد عنك حالا
حالا دلوقتي تفهمني انا بالنسبالك مين ؟؟
شوفتك بعينيا كل الي في الدنيا حلم في ايام كبيير
حالا حتقولي مش حستنى استنيت ياما كثيير
مفيهاش بعديين ولا يوم ثاني ضيعت معاك كل زماني
لو قلبك مبقاش علشاني قول و انا حبعد عنك حالا
حالا دلوقتي تفهمني انا بالنسبالك مين ؟؟
انا من قلبك من اي من كل حياتك فين ؟؟

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا