كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

بفكر فيك هيثم شاكر

كلمات اغنيه بفكر فيك هيثم شاكر

لو كنت حقيقى ناوى تبعد وتعيش لوحدك طب كان قلبك يقولى
انك بايع هواك لو تبعد مين يداوى كل اللى قسيتوا منك وياريت قلبك يقولى ضيعنى ليه معاك

انا ليل ونهار بفكر فيك
انا ليل ونهار بدوب ف عنيك
انا ليه حيرا ومستنيك انا ليه سهران بنادى عليك

انسى لوحدك حبنا انسى وضيع وحلمنا بكرا تعيش ع ذكرى وتتمنى
ماتلاقاه بكرا هتعرف مين انا بكرا هترجع بس انا اللى نسينى وسابنى يوم اكيد ف يوم هنساه

انا ليل ونهار بفكر فيك
انا ليل ونهار بدوب ف عنيك
انا ليه حيرا ومستنيك انا ليه سهران بنادى عليك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا