كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

انا لو اذيته محمد حماقى

كلمات اغنيه انا لو اذيته محمد حماقى

انا لو اذيته كان عملي زياده عن كده ايه
بالعكس عمري ما خدت منو نص الي انا بديه
كان عايز يموتني يعني يرتاح وانا مجروح
ده مشفش غير حنيه مني مشفش غير الخير
وانا لو قاتلو حد اسهل من كده بكتير
خايف ليعرف قيمه الي ف ايدو لما يروح

عموما ... يلا مش فارقه ومش خسرااان
عشان اعرف ده دلوقتي انا الكسبااان
ده يوم بدري يريحني وانا بنساه
ومش يمكن لو انا كملت اعيش ندمااان


لو غلطه مني مين يقولي انا طب غلطت في ايه
طبيعي لما تحب حد تكون مآاامن لييه
قصر الكلام هيفيد بأيه خلاص كلامي عليه
زمانه رتب كل حاجه وعاش حياته خلاص
مش فارقه عندو اي عشره بينا ولا احساس
وانا مش هوقف يوم حياتي الدنيا مليانه نااس

عموما ... يلا مش فارقه ومش خسرااان
عشان اعرف ده دلوقتي انا الكسبااان
ده يوم بدري يريحني وانا بنساه
ومش يمكن لو انا كملت اعيش ندمااان

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا