كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

عاشق سحر عنيك هيثم شاكر

كلمات اغنيه عاشق سحر عنيك هيثم شاكر

من يوم ماعنيك بشوق ندهت ع قلبى وانا
بشتاق وف كل يوم بيفوت بيكبر حبنا
بهواك ع طول وسنين

وسنين هتفوت معاك هتكون سنين اجمل هوا
هنعيش اجمل حياه طول ماحنا مع بعض وسوا
هتكون ع طول عاشقين

عاشق سحر عنيك دايب شوف من كام سنه
قلبى بيحلم بيك قرب محتاجلك هنا
اياك تبعد يوم عنى مشتاقلك انا

معرفش ازاى وانا جنبك حبيبى وحشتنى
خليك دايما ف حضنى تعالى قرب ضمنى
محتاج لهواك ومعاك

ومعاك هفضل معاك ولحد اخر عمرنا
نحلم ونعيش ياعمرى انا وانت بس لبعضنا
انا ليك وحياتى فداك

عاشق سحر عنيك دايب شوف من كام سنه
قلبى بيحلم بيك قرب محتاجلك هنا
اياك تبعد يوم مشتاقلك انا

هناك تعليق واحد :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا