كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

ليالى عذابى معاك تامر عاشور

كلمات اغنيه ليالى عذابى معاك تامر عاشور

وفي ليالى عذابى معاك
انا مش لاحق اداوى جروح
والايام بتفوت وتروح وافضل اعيشها حلاوه روح
جوه فـ قلبى مليون اااااه

وفـ ليالى عذابى معاك كنت بكلم نفسى واقول
دايما وانا فى مرار على طول
امتى هلاقى الحال معدول
زى بقيه خلق الله

لياليك ياحرام ياحرام ع الليالى
كنت فين ياغرام كنت فين وانا قلبى خالى

وفـ ليالى عذابى معاك انا كان عقلى خلاص هيطير
كله كلام ملوش تأثير كنت بثبت قلب كتير
من غير ما اسأل كل ده ليه

وفـ ليالى عذابى معاك كنت بعاند فى الايام
كنت انا بسهر وانت تنام واللى يشوفنى يقول يا حرام
حتى الصبر صعبت عليه

لياليك ياحرام ياحرام ع اليالى
كنت فين ياغرام كنت فين وانا قلبى خالى



ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا