كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

كلمات اغنية حكايه وقت هيثم شاكر

حكايه وقت هيثم شاكر

ادى اللى كان بيقول مفيش حد فى حنانه اخد اللى عايزو ولما امن قلبى خانه اتاريه لاكان بيحبنى ولا ناوى خير كان قلبى

طيب لما يوم صدق وعوده كدب عليا وبجرحه لياا اثبت وجوده ولقتنى بخسر فى النهاية حاجات كتير


حكاية وقت وتعدى ومش هتعب وانا لوحدى ده انا هرتاح
هعيد حسباتى واتغير ولاونى فهمت متأخر وبعد جراح

مبقتش اناسبه ومش هحاسبه على اللى قاله ماهى غلطة القلب اللى من الاول نداله واهى مرحلة وعدت وشوفت نصيبى فين
انا مش هدمع لما اكون واقف قصادة ولا عمرى هسأله ايه اللى استفادة ده انا هبتسمله بجد وهسلم عليه

حكاية وقت وتعدى ومش هتعب وانا لوحدى ده انا هرتاح
هعيد حسباتى واتغير لو انى فهمت متأخر وبعد جراح

هناك تعليق واحد :

  1. جااااااااااااااااااااااامدة اووووووووووووووووووووووى الا غنية

    شكرررررررررررررررررررررررررررررا

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا