كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

اكتر من الدنيا محمد حماقى

كلمات اغنيه اكتر من الدنيا محمد حماقى

انا اكتر من الدنيا ... انا بحبك ... وغيرك انت مليش
انا لو تبعد ثانيه ... انا في بعدك ... حبيبي صعب اعييش
انا اكتر من الدنيا ... انا بحبك ... وغيرك انت مليش
انا لو تبعد ثانيه ... انا في بعدك ... حبيبي صعب اعييش

كنت بخاف من الحب وسيرته
كنت عامله الف حساااب
الي يقولي بلاش من حيرته
والي يقولي نار وعذاب
هو ده قلبي وهو ده حالي
لما كنت بعيييد

واما عيونك ندهت عيني
قلبي في ثانيه حس هوااك
لو بايديا ارجع بسنيني
عمري بحاله يبأى معاااك
نفسي اعيش طول ما انت معايا
عمر تاني جديد


انا اكتر من الدنيا ... انا بحبك ... وغيرك انت مليش
انا لو تبعد ثانيه ... انا في بعدك ... حبيبي صعب اعييش

انا دلوقتي بعيش في الجنه
ايوه حياتي اجمل بييك
قبل ما اقول او حت اتمنى
الي بحبو بلاقيه فييك
يالي معشتش يوم من قبلك
مش هعيش بعدين

عمري ما قبلك حد وصلي
عشت وقلبي باب مقفول
انت عرفت ازاي تدخلي
دق القلب ليك على طول
ويظهر اني مكنتش عارف
اني مستنييييك

انا اكتر من الدنيا ... انا بحبك ... وغيرك انت مليش

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا