كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 13 أغسطس 2010

نهايه مسلسل زهره وازواجها الخمسه


كلمات نهايه مسلسل زهره وازواجها الخمسه


ماشيه في بحر الحياه بحلم الاقي الشط .. و اشوف ارض النجاه من بعد زي الخط

من يوم ماخدني بحر الحياه ملقتش مارسي .. كل حكياتي تبدأ بفرحه تقلب بكارثه

و لا عمري يوم تكملي لييه انا اي فرصه ؟؟


..................


طول عمري انا فالدنيا دي عايشه يادوب علي الحرف .. و الستر تووب و انا كنت فيه كتشعلقه من الطرف

لعبت بيا الايام و اللعبه مدروسه و لقيت حياتي أوام صوره و معكوسه

و سنين كتير وادام كتير فالتوهه محبوسه


من يوم ماخدني بحر الحياه ملقتش مارسي .. كل حكياتي تبدأ بفرحه تقلب بكارثه

و لا عمري يوم تكملي لييه انا اي فرصه ؟؟

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا