كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

مجتش ليه جنات

كلمات اغنيه مجتش ليه جنات

مجتش ليه ؟
مش إحنا أولى بكل يوم بعدنا فيه
إزاي و ليه ؟
ضيعنا كل الوقت ده
مجتش ليه ؟
يا حب صعب أعيش حياتي إلا بيه
جرالنا إيه ؟ انا و انت مكناش كده
مجتش ليه ؟
مش إحنا أولى بكل يوم بعدنا فيه
إزاي و ليه ؟
ضيعنا كل الوقت ده
مجتش ليه ؟
يا حب صعب أعيش حياتي إلا بيه
جرالنا إيه ؟
انا و انت مكناش كده
حياتي من غير أنا مش حاسة بيها
مكنش فيها أي حاجة أخاف عليها
و من هنا و رايح يا ريت متغبش عني
أول و آخر مرة دي ح تسبني فيها
حياتي من غير أنا مش حاسة بيها
مكنش فيها أي حاجة أخاف عليها
و من هنا و رايح يا ريت متغبش عني
أول و آخر مرة دي ح تسبني فيها
ما بين لو إيديك انكتبلي عمر تاني ح اعيشه ليك
عوضني بيك ... عن كل ليله بعدتها
ما بين إيديك أنا شايفه أحلامي و شايفه نفسي فيك
و فاكرة ليه ... ايام بعيش على حسها
حياتي من غير أنا مش حاسة بيها
مكنش فيها أي حاجة أخاف عليها
و من هنا و رايح يا ريت متغبش عني
أول و آخر مرة دي ح تسبني فيها
حياتي من غير أنا مش حاسة بيها
مكنش فيها أي حاجة أخاف عليها
و من هنا و رايح يا ريت متغبش عني
أول و آخر مرة دي ح تسبني فيها

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا