كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

ارمى حمولك عليا هيثم شاكر

كلمات اغنيه ارمى حمولك عليا هيثم شاكر

ارمى حمولك عليا وانا اشيل عنك شويه
يامصر يا اغلى عندى من كل الدنيا ديا

يابلدى ياحته منى عمرى مابصيت لغيرك
بشتقالك غصب عنى اصلى اتربيت ف خيرك

ارمى حمولك عليا وانا اشيل عنك شويه
يامصر يا اغلى عندى من كل الدنيا ديا

ارمى حمولك عليا وانا اشيل عنك شويه
يامصر يا اغلى عندى من كل الدنيا ديا


يامصر الله عليكى انا عشقك للنهايه لو مهما
انا قولت فيكى ياحبيبتى مش كفايه


ارمى حمولك عليا وانا اشيل عنك شويه
يامصر يا اغلى عندى من كل الدنيا ديا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا