كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

خلينا نعيش محمد حماقى


كلمات اغنيه خلينا نعيش محمد حماقى

واحشنى هواك وانا وياك
ياريت انا طول حياتى قلبك اسكن فيه
ندوب فى غرام ونحكى كلام
لبعضنا عن هوانا الى دايبين فيه

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبي شويه
هنفكر ليه فى ليالى فاتتنا وايام جايه

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبي شويه
هنفكر ليه فى ليالى فاتتنا وايام جايه

ده كفايه عليا انى انا وياك
وانك ويايا

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبى شويه

بقلبى نديت وقبلك جيت
حبيبى اوعى ليله عن عيونى تغيب
ده قلبي عليك
تعال أنا ليك
وبحلم كل ثانية تبقى جنبي قريب

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبي شويه
هنفكر ليه فى ليالى فاتتنا وايام جايه

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبي شويه
هنفكر ليه فى ليالى فاتتنا وايام جايه

ده كفايه عليا انى انا وياك
وانك ويايا

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبى شويه

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبي شويه
هنفكر ليه فى ليالى فاتتنا وايام جايه

خلينا نعيش انا وانت لبعض حبيبي شويه
هنفكر ليه فى ليالى فاتتنا وايام جايه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا