كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

ليه ياحبيبى محمد حماقى


كلمات اغنيه ليه ياحبيبى محمد حماقى

ليه يا حبيبي بتسال قلبك انا هنسى ولا هفضل جمبك
هو انا كان بايديا احبك مهما هيبقى كثييرانساك

وده مين يحس بالي قلبي حاسس بيه
يا حبيبي قولي انت طب محنش ليه
ده انت الي عشت عمري كله مستنيك
لو كنت مني قولي كنت تعمل ايه
كان مكتوب يا حبيبي عليا اول ما تيجي عنيك في عينيا
تبقى حبيبي وكل ما ليا وتكون سنيني الجاية معاك
وده مين يحس بالي قلبي حاسس بيه
يا حبيبي قولي انت طب محنش ليه
ده انت الي عشت عمري كله مستنيك
لو كنت مني قولي كنت تعمل ايه
ليه يا حبيبي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا