كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 3 يونيو 2010

جت يامجتش محمد حماقى

كلمات اغنيه جت يامجتش محمد حماقى

اه بحب واحده سكتها صعبه
وتقيله تاعبه قبلي ناس كتيير
قالو عنها ازكى ولا ليها ماسكه
وبجد واثقه اني سهل اطير

فحسبتها ... لا وانا
ثبتها ... ماسكنه
هوصلها
واهي جت يا مجتش بأى

والله ما في ... غير كده
هستنى ليه ...كل ده
طب هخسر ايه
واهي جت يا مجتش بأى

ده استهتار ... مني انا
لو افضل محتار ... كام سنه
دوس خد قرار
واهي جت يا مجتش بأى


مين يملى عيني
وانا حاله طارئه
وعيونها سارقه روحي نفسي اعيش
في عيون كتيره
سوده خضره زرقه
مع غيري فارقه
عندي متساويش

فحسبتها ... لا وانا
ثبتها ... ماسكنه
هوصلها
واهي جت يا مجتش بأى

والله ما في ... غير كده
هستنى ليه ...كل ده
طب هخسر ايه
واهي جت يا مجتش بأى

ويا جت يا مجتش بأى
ويا جت يا مجتش بأى

وحسبتها ... لا وانا
ثبتها ... ماسكنه
هوصلها
واهي جت يا مجتش بأى

والله ما في ... غير كده
هستنى ليه ...كل ده
طب هخسر ايه
واهي جت يا مجتش بأى

ده استهتار ... مني انا
لو افضل محتار ... كام سنه
دوس خد قرار
واهي جت يا مجتش بأى



ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا