كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

اربع حروف سامو زين


كلمات اغنيه اربع حروف سامو زين

ولا بالعيون ولا بالكلام الحب والأشواق
جوه القلوب بعيش غرام واسأل بقى الي اشتاق
قلبي الي حبك قال في حبك أربع حروف والله بحبك قلتي أيه
ليه الي عندي حبي وأنت في عنيك في خوف قرب تعالى ابعتى ليه
كل الكلام قلناه أنا وأنت وعرفناه والحلم كملناه مع بعض ليه
لو كنت يوم حتخاف أو من الهوى الخواف قلبي في عيونك شاف الحب أيه
وتعالى أنا وأنت ليالي نسهر وننسى اليوم
ويكبر الحب الغالي يوم بعد يوم
قلبك وقلبي ثنين بينهم كلام في العين
ده احنا الي بينا سنين ننساها ليه
أجمل سنين معاك وهواي هو هواك
تعالى لي مستنى أيه
وتعالى أنا وأنت ليالي نسهر وننسى اليوم
ويكبر الحب الغالي يوم بعد يوم
قلبي الي حباك قال في حبك أربع حروف والله بحبك قلتي أيه
والله بحبك قلتي أيه
وتعالى أنا وأنت ليالي
ويكبر الحب الغالي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا