كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

انا قلبى ليك شرين


كلمات اغنيه انا قلبى ليك شرين

انا قلبى ليك انا روحى فيك
من كتر حبى بخاف عليك
انا قلبى ليك انا روحى فيك
من كتر حبى بخاف عليك

ولو بعيد شايفاك العين وان قولت اة اقول اهين
ولو بعيد شايفاك العين وان قولت اة اة اقول اهين
ولو فرحان او كنت حزين هتلاقينى حاسس بيك
حاسس بيك

انا قلبى كان ملوش مكان جنبك حبيبى حس بأمان
عايشة بهواك ومصدقاك دايما بشوقى مستنياك
ومهما طال مشوارى معاك كل السنين يا حبيبى فداك
ومهما طال مشوارى معاك كل السنين يا حبيبى فداك

ميهمنيش طول منا وياك المهم ... شيفاك بعنيك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا