كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

ساكتة عليه راندا حافظ

كلمات اغنيه ساكتة عليه راندا حافظ

انا ليه ساكتة عليه انا ليه سايباه يتقرب منى
ضعيفة قصاد عنيه مع ان انا مش كدا ودا جننى
كل اللى يقول عليه بقى حلو على قلبى ليه
سلمت خلاص باينى يظهر دا اللى اسمه ايه

انا طول الوقت مكسوفة اجى اتكلم بتلخبط ليه
مخبية انى ملهوفة مينفعش ارمى نفسك عليه
بجد بجد مش عارفة ايه دا اللى انا فيه

انا اللى بالى طول وياه مش قادرة استنى ثوانى
عرفت سهر الليل وبقيت اسهر واسمع فى اغانى
من يومى مشغولة بيه فيلم محلمش الا بيه
سلمت خلاص باينى يظهر دا اللى اسمه ايه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا