كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

العام الجديد شرين

كلمات اغنيه العام الجديد شرين

كل عام وانت حبيبي
كل عام وانت بخير
كل عام وانت نصيبي
مهما في الدنيا يصير


كل عام وانتي حياتي
كل عام وانتي هواي
احساسي انتي وساسي
دايم العمر معاك


انت السنة الا عشتها بعمري انا
و انت السنة الي فيها حسيت بهنا
يومي انا في غيبتِك عني سنة
انت انا و انا بدونك مين انا
كل الي راح من غيرك و كل السنين
كانت جراح و اليوم أفراح و حنين
انتي الحياة و انتي سنيني كلها
و الامنيات إلي عشتها عمري انا
يلا نطفي النور يلا ندخل في عام جديد
يا عساه العمر كله للفرح و الحب عيد



باسم الهوا و العمر و الحب الاكيد
خليك معي نفرح بكل عام جديد
مهما يكون شايل غرامك في العيون
عنك انا مستغني يالقلب الحنون
أحلى الليال تجمعنا في الفرحة سوا
لو في الخيال أحيا معك لحظة هوا
حبِك خيال يكبر و يكبر كل عام
اول غرام في عمرى هو مسك الختام
يلا نطفي النور يلا ندخل في عام جديد
يا عساه العمر كله لفرحة و الحب عيد
يلا نطفي النور يلا ندخل في عام جديد
يا عساها العمر كله لفرحة و الحب عيد

انت السنة الا عشتها بعمري انا
و انتِ حياتي كلها و انتِ الهنا
انت السنة الا عشتها بعمري
و انتِ حياتي كلها و انتِ الهنا
انت السنة الا عشتها بعمري انا
و انتِ حياتي اه يا حياتى

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا