كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

كنت بقول شرين

كلمات اغنيه كنت بقول شرين

كنت بقول من بعد حبيبي.. الدنيا ازاي تتعاش
قولت هاعيش طول عمري علشانه .. واموت لو لحظه ماجاش
كنت بشوف في عنيه الفرحه .. واقول لدموعي بلاش
وافضل اداري واداري علشانه احزاني ما يحزنهاش
وادي الايام مرت لحظه وقدرت انسى اللي قدر ينسى
ماقدرش اعيش العمر علشانه وهو يادوب بيعيش اللحظه

انا مابلمش على اللي يحب وضحى بعمره فداه
بس بلوم على قلب يضحي لقلب ماكنش معاه

ماستناش العمر يعدي واقول ماحصلش نصيب
لازم انسى الجرح كأنه ماجاش من اغلى حبيب

وادي الايام مرت لحظه وقدرت انسى اللي قدر ينسى
ماقدرش اعيش العمر علشانه وهو يادوب بيعيش اللحظه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا