كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

انا مش هفضل كدا ع طول شرين


كلمات اغنيه انا مش هفضل كدا ع طول شرين

انا مش هفضل كده علطول مش هستني العمري يعدي ..انا مش هسكت لازم اقول اد ما هاخد اد ما هادي ...
انا مش هفضل كده علطول مش هستني العمري يعدي ..انا مش هسكت لازم اقول اد ما هاخد اد ما هادي
انا دلوقتي براجع نفسي قبل ما الايام تموت وعشان حاجات تعيش حاجات كتير لازم تموت ..
مش كبرياء لكن بصلح كل شيء فيا انكسر ومن الغباء انك تعيش زي الملاك بين البشر ..
مش كبرياء لكن بصلح كل شيء فيا انكسر ومن الغباء انك تعيش زي الملاك بين البشر ..
يعني براجع نفسي والي زمان انا عيشته لغيري انا دلوقتي هعيشه لنفسي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا