كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

لو على عينى سامو زين

كلمات اغنيه لو على عينى سامو زين

لو على عينى أنا يا حبيبى انا
عمرى كله ملك أيديك كل اليالى معاك
و فى قلبى هواك ده الحب كله عيشته ليك
كل اليالى و أنا بتمناك مش قادر أنساك
ليه تحرمنى كل اليالى دايب فى هواك
عايش وياك قرب خدنى
لو على عينى أنا يا حبيبى انا
عمرى كله ملك أيديك
كل اليالى معاك و فى قلبى هواك
ده الحب كله عيشته ليك
من أول يوم و أنا شوفت عينيك
سلمت إليك روحى و أمرى
كان حلمى فى يوم أنى ألقيك
و اعيش حوالك أنا طول عمرى
لو على عينى أنا يا حبيبى انا
عمرى كله ملك أيديك كل اليالى معاك
و فى قلبى هواك ده الحب كله عيشته ليك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا