كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

بناقص حياتي معاك شرين

كلمات اغنيه بناقص حياتي معاك شرين


وبناقص حياتي معاك من امتى وأنا بستناك
ضيعت عمري وراك بقيلي ايه تاني
سيبت كل الدنيا واديتك عمري وحياتي
اديتك حنيه اتاريك السبب في اهاتي

انت بتلعب بيا .. وهي دي جزاتي

وبناقص حياتي معاك من امتى وأنا بستناك
ضيعت عمري وراك بقيلي ايه تاني

انسى اللي فات .. خلاص ده فات من عمرنا
كتر المرار .. يا حبيبي ضيع حبنا
وأنا قلبي مات .. مابقاش يهمه بعدنا
عملت ايه .. لما الحنان اديته ليك
ده ماكنش ليك .. غير اني اكون قاسيه عليك
والله حبيبي .. لا كنت ليا ولا كنت ليك

سيبت كل الدنيا واديتك عمري وحياتي
اديتك حنيه اتاريك السبب في اهاتي

انت بتلعب بيا .. وهي دي جزاتي

وبناقص حياتي معاك من امتى وأنا بستناك
ضيعت عمري وراك بقيلي ايه تاني
سيبت كل الدنيا واديتك عمري وحياتي
اديتك حنيه اتاريك السبب في اهاتي

انت بتلعب بيا .. وهي دي جزاتي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا