كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

الليله ديه سامو زين


كلمات اغنيه الليله ديه سامو زين

الليلة ديه اليلية ديه و كل ليلة بحن ليك
و انت جانبى و مش معايا
برده قلبى و ساعته عايشه ليك
اليلة ديه اليلية ديه و كل ليلة بحن ليك
يا حبيبى انا روحى أنا عمرى ليك
أنا ملك ايديك يا حبيبى حلمت بيك
أيام وسنين كتير بحلم و عيون تغير
من حرى بقيت اسير و كتير بحلم بعنيك
قلبك بعشق هوااه و قسمت الشوق معاه
و عذاب كل الحياة
بيهون و انا بين أيديك
عيشت ليا و عيشت ليك عيشت عمرى كله ليك
و أتفقنا ان الحياة يوم عليا و يوم عليك
الليلة ديه اليلية ديه و كل ليلة بحن ليك
و انت جانبى و مش معايا يا حبيبى انا روحى
أنا عمرى ليك أنا ملك ايديك
يا حبيبى حلمت بيك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا