كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 10 يونيو 2010

انا ليك سامو زين



كلمات اغنيه انا ليك سامو زين

انا ليك ... انا ليك انا اقرب من الدنيا ليك انا جنبك حنين عليك كان حلم عمرى الاقيك
انا طول ما انا جنبك يا حبيبى طمن اوى قلبك يا حبيبى من قلبى بحبك يا حبيبى كان حلم عمرى الاقيك
قولى انا من غيرك يا حياتى اعمل ايه مبحبش غيرك ما انت العالم باللى فيه فى الجاى والحاضر انت معايه هتسيبنى ليه وانا بين ايديك حوليك
انا طول ما انا جبنك يا حبيبى طمن اوى قلبك يا حبيبى من قلبى بحبك يا حبيبى كان حلم عمرى الاقيك
انا طول ما انا جنبك يا حبيبى طمن اوى قلبك يا حبيبى من قلبى بحبك يا حبيبى كان حلم عمرى الاقيك
انا طول ما انا جنبك يا حبيبى طمن اوى قلبك يا حبيبى من قلبى بحبك يا حبيبى كان حلم عمرى الاقيك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا