كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية على باله محمد فؤاد

على باله

انا جيت على باله ولا ماله
معرفش جراله ايه
والي بيجرالي لو جراله يعرف حبيته ليه
وكأن حياتي مكتوبة له .. من قبل ما اشوف عنيه
وازاي حدوب بعد ما دوبت في حبه دوب
واهرب ازاي من المكتوب
ده انا من يومها قلبي داب
خلاني ليه اتعلق بيه .. واتشد ليه
ده انا عايش عمري ليه .. وبقيت مش اد العذاب
يجي .. يسأل عنيا .. حتقول له هي
مفيش غير غرامه
والله لو حس بيا .. وطلب عنيا ما اردش كلامه
ده انا كل يوم بشتاق له ياما
وبقيت خلاص يلا السلامة
وازاي حدوب بعد ما دوبت في حبه دوب
واهرب ازاي من المكتوب
ده انا من يومها قلبي داب
خلاني ليه اتعلق بيه .. واتشد ليه
ده انا عايش عمري ليه .. وبقيت مش اد العذاب
عيني .. عيني عليا .. في الي بحبه قلبه عامل ناسيني
خايف .. انا منه خايف .. ليعدي بيا العمر مستنيه يجيني
ده انا كل يوم بشتاق له ياما
وبقيت خلاص يلا السلامة
وازاي حدوب بعد ما دوبت في حبه دوب
واهرب ازاي من المكتوب
ده انا من يومها قلبي داب
خلاني ليه اتعلق بيه .. واتشد ليه
ده انا عايش عمري ليه .. وبقيت مش اد العذاب

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا