كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية ايه اللى خلاك محمد فؤاد

ايه اللى خلاك

اليه خلاك .. تنساني كده
بسهولة كده .. وتسيب قلبي لعذابك
ايه خلاك .. تنساني انا
يا حبيبي ده انا مش متحمل غيابك
اليه خلاك .. تنساني كده
بسهولة كده .. وتسيب قلبي لعذابك
ايه خلاك .. تنساني انا
يا حبيبي ده انا مش متحمل غيابك
ليه سايبني في نار .. أعيش محتار .. دايما وحيد
كل يوم بيفوت عليا بموت وانت بعيد
اه بتاخدني لآه اروح لحياة مفيهاش جديد
ارجع ادعي واقول يارب تقرب البعيد
ليه سايبني في نار .. أعيش محتار .. دايما وحيد
كل يوم بيفوت عليا بموت وانت بعيد
اه بتاخدني لآه اروح لحياة مفيهاش جديد
ارجع ادعي واقول يارب تقرب البعيد
بتفوت ايام .. وليلاتي بنام .. حاضن يا حرام
جرحي الي ملوش دوا
واحلم بعنيك .. وانا ايدي في اديك .. اصحى من النوم
ملقيش الا انا
لو تشوف حالي .. وايه جرالي .. أصعب عليك والله
ليه سايبني في نار .. أعيش محتار .. دايما وحيد
كل يوم بيفوت عليا بموت وانت بعيد
اه بتاخدني لآه اروح لحياة مفيهاش جديد
ارجع ادعي واقول يارب تقرب البعيد
مش قادر اشوف .. قلبي الملهوف
بياخدني الخوف .. واقف اتفرج انا
ده انا زي غريب .. مش لاقي طريق
يوصلك بيه .. بقالي كام سنة
لو تشوف حالي .. وايه جرالي .. أصعب عليك والله
ليه سايبني في نار .. أعيش محتار .. دايما وحيد
كل يوم بيفوت عليا بموت وانت بعيد
اه بتاخدني لآه اروح لحياة مفيهاش جديد
ارجع ادعي واقول يارب تقرب البعيد

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا