كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية ايه دا جماله محمد فؤاد

ايه دا جماله

ايه ده جماله ده اه يا ويلي ناري يا
كده يدراي عيونه عن عنيا .. شكله بيدلع عليا
حبيبي ياريت يعديها .. بلاش يفضل مقضيها
يحير فيا كل شوية يشغلني بسحر عنيه
قولوله الناس لبعضيها .. عيونه خلاص بدوب فيها
وخدني جماله قلت وماله .. وبقولهاله وده من ايه
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي اه ناري يانا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي يا ناري يا
كده يداري عيونه دول عن عيني انا .. شكله بيدلع عليا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي اه ناري يانا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي يا ناري يا
كده يداري عيونه دول عن عيني انا .. شكله بيدلع عليا
بحايل فيك ومش راضي .. وتاعب قلبي عالفاضي
انا مستني تسأل عني .. تيجي تقولي ناوي على ايه
بلاش بعنيك تعذبني .. اموت لو تمشي وتسبني
ده كل منايا تبقى معايا .. ليه تبعدني عنك ليه
عشان ما انا روحي مشتاقة .. بقيت تعند وتتشاقى
في ايه لو تهدى مرة .. وترضى على قلبي .. تحن عليه
تعالى خلاص بقى كفايا .. وسيب نفسك كده معايا
تيجي تقربني شوف جربني .. شوف عالشانك اعمل ايه
عشان ما انا روحي مشتاقة .. بقيت تعند وتتشاقى
في ايه لو تهدى مرة .. وترضى على قلبي .. تحن عليه
تعالى خلاص بقى كفايا .. وسيب نفسك كده معايا
تيجي تقربني شوف جربني .. شوف عالشانك اعمل ايه
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي اه ناري يانا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي يا ناري يا
كده يداري عيونه دول عن عيني انا .. شكله بيدلع عليا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي اه ناري يانا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي يا ناري يا
كده يداري عيونه دول عن عيني انا .. شكله بيدلع عليا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي اه ناري يانا
ايه ده جماله ده ايه يا ويلي يا ناري يا
كده يداري عيونه دول عن عيني انا .. شكله بيدلع ...

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا