كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية فى وشك محمد فؤاد

فى وشك

خلاص صغرت في عيني وانا مش حندم عليك
ابعد خليك ناسيني انا قلبي خلاص نسيك
خلاص صغرت في عيني وانا مش حندم عليك
ابعد خليك ناسيني انا قلبي خلاص نسيك
بقولهاك في وشك .. انا مش عايز اغشك
بقولهاك في وشك .. انا مش عايز اغشك
ما بقتش تنفع حبيبي .. ولا حفكر فيك
خلاص صغرت في عيني وانا مش حندم عليك
ابعد خليك ناسيني انا قلبي خلاص نسيك

قولي لقلبك حاسبها ازاي
اعديهالك .. وانسى ازاي
يا عم حاضر .. عاملي شاطر
طيب خلي بالك ده دورك جاي
بقولهاك في وشك .. انا مش عايز اغشك
بقولهاك في وشك .. انا مش عايز اغشك
ما بقتش تنفع حبيبي .. ولا حفكر فيك
خلاص صغرت في عيني وانا مش حندم عليك
ابعد خليك ناسيني انا قلبي خلاص نسيك

انت فاكر لي نفسك ايه
والوهم واخدك اوي كده ليه
وشيل ده من ده .. يرتاح ده عن ده
الله يسامحك حقولك ايه
انت فاكر لي نفسك ايه
والوهم واخدك اوي كده ليه
وشيل ده من ده .. يرتاح ده عن ده
الله يسامحك حقولك ايه
بقولهاك في وشك .. انا مش عايز اغشك
بقولهاك في وشك .. انا مش عايز اغشك
ما بقتش تنفع حبيبي .. ولا حفكر فيك
خلاص صغرت في عيني وانا مش حندم عليك
ابعد خليك ناسيني انا قلبي خلاص نسيك


ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا