كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية بحلم ويحلالى محمد فؤاد


بحلم ويحلالى

بحلم ويحلالي ... أحلم وأنا مالي إللي حيحصل إية

راضي أنا بحالي .... راضي وبعيش حالي من غير مأفكر فية
بحلم ويحلالي ... أحلم وأنا مالي إللي حيحصل إية
راضي أنا بحالي .... راضي وبعيش حالي من غير مأفكر فية
واللي قدرت علية ...اللي قدرت علية
يكفي ويحلالي ...يكفي ويحلالي
بحلم ويحلالي ... أحلم وأنا مالي إللي حيحصل إية
راضي أنا بحالي .... راضي وبعيش حالي منغير مأفكر فية
بحلم وحلمي بسيط مش كتير مال ولا سيط
بحلم أكون نفسي يسمع غنايا الطير يغني غنوة خير للدنيا ولنفسي
بحلم وحلمي بسيط مش كتر مال ولا سيط
بحلم أكون نفسي يسمع غنايا الطير يغني غنوة خير للدنيا ولنفسي
واللي قدرت علية ...اللي قدرت علية
يكفي ويحلالي ...يكفي ويحلالي
بحلم وحلمي عنيد لكن نصيبي أكيد لازم حيوصلي
مدومت أنا وياه وفقلبي نبض حياه أكيد يوصلني
واللي قدرت علية ...اللي قدرت علية
يكفي ويحلالي ...يكفي ويحلالي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا