كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية غصب عنى محمد فؤاد

غصب عنى

غصب عنى غصب عنك
ضعف منى ضعف منك

المهم أحنا افترقنا مكنش تانى بديل
غير حيرتنا وغير ودعنا غير عذبنا ونار دمعنا
غير سهرنا في الليلي والجراح والويل
صعب تانى نحس بعض صعب تانى نفهم تانى بعض
داحنا تهنا في ليل وبعد ضعت منى وضعت منك

صعب تانى نقول نعود كل شئ بنا وراح
الامانى والوعود غيرت لونها الجراح
كنت جنى ومش معايا كنت مش همك هوايا
كنت ظالم قلبي دايما كنت جى عليه
ايوة جرحى في قلبي طول ايوة مقدرتش أكمل
أيوة كان لازم نهاية كنت هعمل إيه

صعب تانى نحس بعض صعب تانى نفهم تانى بعض
داحنا تهنا في ليل وبعد ضعت منى وضعت منك
صعب تانى نقول نعود كل شئ بنا وراح
الامانى والوعود غيرت لونها الجراح
لونها الجرااااااااح

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا