كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية احب ايه محمد فؤاد

احب ايه

القلب ملاك .. وشفايفه هلاك .. وأنا وانت ياقلبى هنعمل إيه
أحب إيه ولا إيه ولا إيه
العيون حلوة .. والرموش غنوة
والشعر طويل .. أسمر وجميل .. وبلون الليل
والقلب ملاك .. وشفايفه هلاك .. وأنا وانت ياقلبى هنعمل إيه
والله ياقلبى وجالنا الشوق وندالنا نعيش لياليه
والله أتغير حالنا وشغلت بالنا الحلوة عنيه
عيني من يومها .. صاحيه من نومها
عيني من يومها .. صاحيه من نومها
أمال لو كنت لمست إيديه
أحب إيه ولا إيه ولا إيه
العيون حلوة .. والرموش غنوة
والشعر طويل .. أسمر وجميل .. وبلون الليل
والقلب ملاك .. وشفايفه هلاك .. وأنا وانت ياقلبى هنعمل إيه
شوفت فى عينه شبابى .. وحب أصحابى .. وحضن حبايبى
كل ما يضحك هوة ناااار من جوة بتحرق قلبى
ياترا شاف لهفتى عليه
ياترا حاسس بالى انا فيه
عينى ياعينى .. عينى ياعينى
عينى من يومها .. صاحيه من نومها
أمال لو كنت لمست إيديه
العيون حلوة .. والرموش غنوة
والشعر طويل .. أسمر وجميل .. وبلون الليل
والقلب ملاك .. وشفايفه هلاك
وأنا وانت ياقلبى هنعمل إيه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا