كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية لا اظن محمد فؤاد

لا اظن

عرفت انت مين وانا مين .. انا مين ... وجعت بعد شوق وحنين وحنين
وجعنا نتقابل من قلبي خد قابل أنا أنا

انا عارف ان بعدي مستحيل تقدر عليه .. وانت جاي جاي تاني حتي بعد ايه
معقول قلبك انت ينسي قلبي انا لا لا لا لا أطن أنا

انا عارف ان بعدي مستحيل تقدر عليه .. وانت جاي جاي تاني حتي بعد ايه
معقول قلبك انت ينسي قلبي انا لا لا لا لا أطن أنا
اتعلم بقي ومتتعبنيش بقي سلم وكفايه ... حبيبي لو ناوي علي الحيره والعند هتتعب ويايا
لو كنت نسيت انا مين قلبك وعنيك فاكرين ..... انا انا انا اااايه
انا اللي يبعني مره عمري ماابكي في يوم عليه .. انا اللي يشتريني ابيع حياتي وأشتريه

لكن يومين حبيبي ويوم هتلعب بالهوي لا لا لا .. ياحبيبي انا
لو جاي مشتاق وتعبت فراق وناويت ترجع لينا ... لو جاي حبيب وقريب وعايزنا نشيلك في عنينا

أتغير من جواك واتصالح ويا هواك وانا ايه انا ايه اااااايه
عنيه قلبي روحي وعمري كله ليك حياتي واللي باقي من حياتي بين ايديك
لكن لو جاي عشان فاكرني دواك لا لا لا ... لا أظن انا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا