كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية ليك حق تزعل محمد فؤاد

ليك حق تزعل

ليك حق تزعل ليك حق نرضيك
بس انت تقبل بالروح انا افديك
ليك حق تزعل ليك حق نرضيك
بس انت تقبل بالروح انا افديك
الغالي يرخص لك يانادرا اصلك
الغالي يرخص لك يانادرا اصلك
مشتاق انا لوصلك ولضحكتك وعنيك
ليك حق تزعل ليك حق نرضيك
بس انت تقبل بالروح انا افديك
لا والله مااصبر علي البعد والهجران
اتمني واتأمر علي حقك ما انا الغلطان
لا والله مااصبر علي البعد والهجران
اتمني واتأمر علي حقك ما انا الغلطان
ياعمري انا واكتر علي البعد انا مااقدر
ولا حتي علي الاحزان
الغالي يرخص لك يانادرا اصلك
الغالي يرخص لك يانادرا اصلك
مشتاق انا لوصلك ولضحكتك وعنيك
ليك حق تزعل ليك حق نرضيك
بس انت تقبل بالروح انا افديك
سامحني ياطيب قلبي صبح مسكين
انا ظني مايخيب في اللي عشقته سنين
سامحني ياطيب قلبي صبح مسكين
انا ظني مايخيب في اللي عشقته سنين
سامحني خد عيني خد عمري وسنيني
هنلاقي زيك فين
الغالي يرخص لك يانادرا اصلك
الغالي يرخص لك يانادرا اصلك
مشتاق انا لوصلك ولضحكتك وعنيك
ليك حق تزعل ليك حق نرضيك
بس انت تقبل بالروح انا افديك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا