كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 2 يونيو 2010

كلمات اغنية حمل جرح محمد فؤاد


حمل جرح

انا ما بقتش حمل جرح
انا ما بقتش استنى فرح
انا ما بقتش يا حبيبي على الليالي قادر
انا ما بقتش اصعب عليك
انا ولا مرة غلطت فيك
ده انا ولا مرة يا حبيبي .. اتعمل لي خاطر
ده حلم الحب راح .. ومكانه ساب جراح
وجاي تقول سماح .. لا لا لا
ما تقولي عملت ايه .. عشان يتخاف عليه
واعيش في النار دي ليه .. لالالا
بعد ما قلبي هان عليك .. بعد ما شاف القسوة فيك
ازاي قولي يا حبيبي حيئامن لك تاني
سبني في حالي انا والجراح .. ايه حيعوض الي راح
سبني في حالي يا حبيبي .. سبني مرة عشاني
كان قلبي بريء معاك .. شبهتك بالملاك
ياما اتمنيت رضاك .. ليلة ورا ليلة
مش انت الي ابتديت .. ضحيت بيا ونهيت
ما بقاش ينفع .. ياريت كان بإدينا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا