كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

حبيبك أنا هشام عباس



كلمات اغنيه حبيبك أنا هشام عباس

حبيبك أنا من غيري حيكون حبيبك
تعالة هينا يا حبيبي ما اقدرش اسيبك
أجمل أيامك معاي اندهني أجيلك
لو أطول غرامك وعيونك حسهر أغنيلك
مستني ايييييه ، أقرب تعالة ، البعد لييييه ، لا لا استحالة
بعدك عمري ما اقدر عليه ، لو فين حجيبك
حبيتك أنا من غيري حيكون حبيبك
بيقولوا قاسي احساسي ، بيقول شاريني
قرب ناديني تلاقيني شايلك في عيني
وحياتي عندك بحبك ما ترد روحي
بص في عينية لو لي خاطر يا روحي
أنا لية ميييين ، غيرك يا غالي ، أيام وسنيييين ، شفت اللي جرالي
أنا لية ميييين ، غيرك يا غالي ، أيام وسنييييين ، شفت اللي جرالي
ريحني انشاالله بكلمتين بينك وبيني
حبيبك أنا من غيري حيكون حبيبك
أنا لية ميييين ، أيام وسنيييين ، أنا لية ميييين ، أيام وسنيييين
ريحني انشاالله بكلمتين بينك وبينييي
حبيبك أنا من غيري حيكون حبيبك
حبيبك أنا من غيري حيكون حبيبك ، تعالة هينا يا حبيبي ما اقدرش اسيبك
أجمل أيامك معاي اندهني أجيلك ، لو أطول غرامك وعيونك حسهر أغنيلك
بيقولوا قاسي احساسي ، بيقول شاريني ، قرب ناديني تلاقيني شايلك في عيني
وحياتي عندك بحبك ما ترد روحي ، بص في عينية لو لي خاطر يا روحي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا