كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

كلمات اغنية قولوا لحبيبي هشام عباس


 قولوا لحبيبي 

قولو لحبيبي
قولو لحبيبي يسلم عليا
يسلم عليا ويبعد بعيد
قولو لحبيبي يضيع من ايديا
يضيع من ايديا لكنه فى عينيا
حبيبي الوحيد

قولوا لحبيبي اللى مسافر يبعت لي سلام
يبعت لي سلام قبل ما يمشي
قولوا لحبيبي ازاى قادر
يبعد لبعيد يبعد لبعيد ما يسلمشي
لا انا قلت عايزه يرجع الماضي وهواه
ولا حتى ييحي يضمني او اعيش معاه
انا بس عايزه يكون فاكر ان اللى كان
انا اللى كان مايندمشي

قولوا قولوا
انا هأستناه ييجي يسلم
من غير ما الومه على الحاضر
انا هأستناه والله عمري
ما هأتكلم هأشوفه وبعديها يسافر
حرام عليه مايجييش
ليه راضي مايشوفنيش
لا انا قلت عايزه يرجع الماضي وهواه
ولا حتى ييحي يضمني او اعيش معاه
انا بس عايزه يكون فاكر ان اللى كان

انا اللى كان مايندمشي
مش برده حرام يحرمني من اخر مره
هأقابله فيها وينساني
والله حرام معقوله خلاص كدة بالمرة
ما نشوفش بعض ياناس تاني
انا مش هاترجى فيه
ولا حتى هألوم عليه
لا انا قلت عايزه يرجع الماضي وهواه
ولا حتى ييحي يضمني او اعيش معاه
انا بس عايزه يكون فاكر ان اللى كان
انا اللى كان مايندمشي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا