كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

كلمات اغنية علقت نفسك هشام عباس

 علقت نفسك 

علقت نفسك بية ليه ، دلوقتي جاي بتقول كفاية اللي فيك ، ما انت اخترته بايديك
أنا عمرك والحب الوحيد ، من غيري لو جد في حياتك جديد ، عمرك ما بتحس بييه
عني حتبعد أد اييه ، ثانية واترجع لية دايب أوآآم ، حتروح فين من الغرام
قلبك أنا أملو الأخير ، لو عاش بعيد عن حبي يتعب كتيير ، أصله اتعود عليه ، آه ما اتعود علييه
من فينا بيعذب في مين ، أنا مش حتتغير حياتي في يومين ، دا صعب دا مستحيل
حيجيلي وقت وكون معاك ، اتحمل وابقى جنب قلبي برضاك ، ألف نهار ألف ليل
عني حتبعد أد اييه ، ثانية واترجع لية دايب أوآآم ، حتروح فين من الغرام
قلبك أنا أملو الأخير ، لو عاش بعيد عن حبي يتعب كتيير ، أصله اتعود عليه ،آآه ما اتعود علييه
قلبي عاش أيام، تعباني وتعباك ، حتعدي وتهون بهواك ، حنساها وأنا وياك
لازم أكون ويياك ، وأنا ويياك ، ويياك ، آآآآه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا