كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

كلمات اغنية فينه هشام عباس




 فينه 




فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد
غايب اغلى الحبايب وانا قلبى دايب
وحبيبى زايد فى العناد
فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد
غايب اغلى الحبايب وانا قلبى دايب
وحبيبى زايد فى العناد
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
امتى يوم نرجع سوا
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
والله لو نرجع سوا
هيروق زمانى لو جانى تانى وفيوم وليله من غير معاد
فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد

لو يوصفوله ولا يقولوله
انا اد ايه جوه قلبى شوق
كان حس بيه كان حن ليه
كان من حنانى يفضل يدوق
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
امتى يوم نرجع سوا
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
والله لو نرجع سوا
هيروق زمانى لو جانى تانى وفيوم وليله من غير معاد
فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد

عمال بيجمل اجمل واجمل
ويقولوا انسى لأ مستحيل
انا مش هسيبه هفضل حبيبه
دانا وراه والزمن طويل
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
امتى يوم نرجع سوا
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
والله لو نرجع سوا
هيروق زمانى لو جانى تانى وفيوم وليله من غير معاد
فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد
غايب اغلى الحبايب وانا قلبى دايب
وحبيبى زايد فى العناد
فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد
غايب اغلى الحبايب وانا قلبى دايب
وحبيبى زايد فى العناد
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
امتى يوم نرجع سوا
فينه اللى قلبى معاه
فينه غايب يا هوا
ولا يوم قدرت انساه
والله لو نرجع سوا
هيروق زمانى لو جانى تانى وفيوم وليله من غير معاد
فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد
غايب اغلى الحبايب وانا قلبى دايب
وحبيبى زايد فى العناد
فينه حبيبى فينه قلبى الله يعينه
على الهوا وطول البعاد
غايب اغلى الحبايب وانا قلبى دايب
وحبيبى زايد فى العناد

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا