كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

جوة في قلبي هشام عباس


كلمات اغنيه جوة في قلبي هشام عباس

مين اللى جوه فى قلبى حبيب قلبى مين
مين اللى لو كان جنبى اسلم سنين
مين اللى جوه فى قلبى حبيب قلبى مين
مين اللى لو كان جنبى اسلم سنين
مين القمر فى عينيه وعالى وبعيد
مين اللى غالى عليه حبيبى الوحيد
مين القمر فى عينيه وعالى وبعيد
مين اللى غالى عليه حبيبى الوحيد
مين اللى جوه فى قلبى حبيب قلبى مين
مين اللى لو كان جنبى اسلم سنين

انت اللى انا يا حبيبى اديله عمرى وحياتى
انت المنى يا حبيبى وعليك كل حكاياتى
انت اللى انا يا حبيبى اديله عمرى وحياتى
انت المنى يا حبيبى وعليك كل حكاياتى
مين اغلى منك عندى تصدق مفيش

من العين دى قبل العين دى عشانك هعيش من الحضن ده قربني وخبينى فيه
لو كنت بحلم سبنى تصحينى ليه
انت اللى انا يا حبيبى اديله عمرى وحياتى
انت المنى يا حبيبى وعينيك كل حكاياتى
انت اللى انا يا حبيبى اديله عمرى وحياتى
انت المنى يا حبيبى وعينيك كل حكاياتى
انت اللى انا يا حبيبى اديله عمرى وحياتى
انت المنى يا حبيبى وعينيك كل حكاياتى
انت اللى انا يا حبيبى اديله عمرى وحياتى
انت المنى يا حبيبى وعينيك كل حكاياتى

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا