كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

زمان وأنا صغير هشام عباس


كلمات اغنيه زمان وأنا صغير هشام عباس

زمان وانا صغير
كنت بحلم ابقى كبير
تعب القلب واتحير
م الدنيا وم المشاوير

الحلم كان برئ
مفروش بالورود
والقلب كان جرئ
مليان بالوعود
ولما كبرت قلت ياريت
ما كنت حلمت ولا اتمنيت
قلت ياريتني
فضلت صغير زى زمان

انا من صغر سني
حاسس بشئ جوايا
وحلمت زمان اغني
والكون يسمع غنايا
غنيت غنيت
وفى وسط الغنوة بكيت
ولقيت الكون كله بيتغير
قلت ياريتني
فضلت صغير زى زمان

حلمت زمان ببيت
وبقلب يكون معايا
وم الاحلام صحيت
على جرح مالوش نهاية
وداريت وداريت
الجرح فى قلبي داريت
ولقيت العمر يا دنيا قصير
قلت يا ريتني
فضلت صغير زي زمان
زمان ... وأنا صغير

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا