كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

يا حبيبي هشام عباس


كلمات اغنيه يا حبيبي هشام عباس

احنا لبعضنا وانت جنبى مفيش فى حياتى احلام بعيده
احنا لبعضنا كل اما يخلص حلم بتيجى احلام جديدة
ويعيش حبنا ياللى الثانية فى قربك انت ولا الف ليلة
انت حبيبي وعمرى فى يوم ما انساك
ياحبيبي كل ثانية وانا قلبى دايب من غرامى انا
واللى باقى من سنينى حبيبي هعيشو معاك
كل الحب ده لما قابلتك ايوه عرفت معنى لسنينى
والعمر ابتدا بنسى الدنيا لما بتيجى عينك فى عينى
قولى اعيش ازاى وانا مش وياك
كل الحب ده كل اما ببعد عنك ثانية شوقى ينادينى
ياحبيبي كل ثانية وانا قلبى دايب من غرامى انا
واللى باقى من سنينى حبيبي هعيشو معاك
كل البنات بتحب الماديات على طول هات هات هدايا الوفات
مع ان ممكن هدية بسيطة يكون ليها معانى غويطة
متفهمنيش غلط افهمى قصدى خايفة على قلبى وانا على محفظتى
عارفينكم يابنات عارفين كل الحوارات قصد هشام عباس كاشفين كل الحركات
عارفينكم يابنات عارفين كل الحوارات سيبكم من الماديات
ياحبيبي كل ثانية وانا قلبى دايب من غرامى انا
واللى باقى من سنينى حبيبي هعيشو معاك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا