كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

باليل هشام عباس

كلمات اغنيه باليل هشام عباس

بالليل تنام العيون عينى متدوقش نوم
انا ليه عينى ما تدوقش نوم انا
سهران اعد النجوم واناديك كل يوم
انا ليه اناديك كل يوم انا
بالليل تنام العيون عينى متدوقش نوم
انا ليه عينى ما تدوقش نوم انا
سهران اعد النجوم واناديك كل يوم
انا ليه اناديك كل يوم انا
انت قلبك حجر يا جميل
وانا صابر وبالى طويل
هقدر اعمل عشان خاطرك المستحيل
انت القصد العين عليك
بكنوز الدنيا اشتريك
بدعى الله يقربنى ليك
وانت ايه قولى ايه
انت ابعد اكتر كمان
مستحمل واصبر عشان
حبيتك انا من زمان
ناسى ليه قولى ليه

اسأل مجرب وقرب ولا تدارى قول
انت ليه كده بتدارى قول دانا
صابر عليك من سنين واللى يصبر ينول
هييه انا هصبر وانول كده
اسأل مجرب وقرب ولا تدارى قول
انت ليه كده بتدارى قول دانا
صابر عليك من سنين واللى يصبر ينول
هييه انا هصبر وانول
بناديك ياما فين اراضيك
انا ليك ومنايا اراضيك
انت بس اللى من الدنيا دى طلعتلى
انت القصد العين عليك
بكنوز الدنيا اشتريك
بدعى الله يقربنى ليك
وانت ايه قولى ايه
انت ابعد اكتر كمان
مستحمل واصبر عشان
حبيتك انا من زمان
ناسى ليه قولى ليه
بالليل تنام العيون عينى متدوقش نوم
انا ليه عينى ما تدوقش نوم انا
سهران بعد النجوم واناديك كل يوم
انا ليه اناديك كل يوم انا
انا ليه كل يوم
انا ليه عينى متدوقش نوم انا
انا ليه يعنى متدوقش نوم انا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا