كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 سبتمبر 2010

كلمات اغنية شيل ايدك هشام عباس



 شيل ايدك 



شيل ايدك من على خدك
انا جنبك انا جاى اخدك
شيل ايدك من على خدك
انا جنبك انا جاى اخدك
حبيتك وبحبك اكتر منك مش ادك
انا حبيتك وبحبك اكتر منك مش ادك
وآه من اللى جرالى فى ثانيه
احساس تانى وحاجه تانيه
آه من اللى جرالى فى ثانيه
احساس تانى وحاجه تانيه
وملكش اللى انا فى الدنيا وخلاص مبقتش لوحدك
شيل ايدك من على خدك
انا جنبك انا جاى اخدك

حطمنك وافرحك من النسمه اخاف عليك
ومن الجراح هريحك وامسح دمعه عينيك
حطمنك وافرحك من النسمه اخاف عليك
ومن الجراح هريحك وامسح دمعه عينيك
عينيك مالها سهرانه وحيرانه بقالها سنين
خلاص وانت ويايا ولا ثانيه هتبقى حزين
عينيك مالها سهرانه وحيرانه بقالها سنين
خلاص وانت ويايا ولا ثانيه هتبقى حزين
تعالى الدنيا قدامك وايدى فى ايديك
وآه من اللى جرالى فى ثانيه
احساس تانى وحاجه تانيه
وآه من اللى جرالى فى ثانيه
احساس تانى وحاجه تانيه
وملكش اللى انا فى الدنيا خلاص مبقتش لوحدك
شيل ايدك من على خدك
انا جنبك انا جاى اخدك
شيل ايدك من على خدك
انا جنبك انا جاى اخدك
حبيتك وبحبك اكتر منك مش ادك
انا حبيتك وبحبك اكتر منك مش ادك
وآه من اللى جرالى فى ثانيه
احساس تانى وحاجه تانيه
آه من اللى جرالى فى ثانيه
احساس تانى وحاجه تانيه
وملكش اللى انا فى الدنيا وخلاص مبقتش لوحدك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا