كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية مش كتير عليك اليسا من البوم ايامي بيك

كلمات اغنية مش كتير عليك اليسا 



كلمات اغنية مش كتير عليك اليسا من البوم ايامي بيك


مش كتير عليك لو اعيش سنينى حبيبى ليك دا انا حلم عمرى لقيته فيك
وهلاقى فين زيك حبيب
لو هعيش سنين وياك حبيبى دول يومين دا انا قلبى قبلك كان حزين

وهعيش لمين لو يوم تغيب
صعب اقول عليا حاجه بحسها
مش معقول اوصف مشاعرى دى كلها
صعب اقول على اللى انا فيه



قلبى حس بيك اول ما جت عينى فى عينيك سلمت قلبى وروحى ليك
ونسيت حبيبى انا كنت مين
عمرى عشتو ليك قبل ماشوفك كنت ايه حبك نادينى جريت عليه
ولقيت معاك حلم السنين




المصدر

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا