كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية خايف احمد علاء من البوم روتانا ميشن 2

كلمات اغنية خايف احمد علاء

                   كلمات اغنية احمد علاء خايف من البوم روتانا ميشن 2

من يومى عايش ليك وحياتى واقفه عليك انا كنت ايه قبلك انا

وانا هبقى ايه بعديك خابف مع الايام تنسى اللى بنا اوام وبخاف الاقى فيك
حاجات زمان ماكنتش فيك

ياحبيبى توعدنى امنتك امانه بلاش مانساش وانت ماتنساش ولا اتغير وتتغير والدنيا ماتبعدناش
ياحبيبى توعدنى لو نبعد سنين وسنين ونعيش ويا ناس تانين مفيش حاجه ف يوم تقدر تنسيك كان حبيبك مين 

كلمات البوم روتانا ميشن 2

ازاى ماخفش عليك وازاى اعيش غير بيك دنا صعب تانى اعوضك وصعب تانى الاقيك
داللى وعدتك بيه واللى حلفت عليه انا عمرى مارجع تانى فيه لو حتى يحصل ايه 

ياحبيى توعدنى وامنتك امانه بلاش مانساش وانت ماتنساش ولا اتغير وتتغير والدنيا ماتبعدناش
ياحبيبى توعدنى لو نبعد سنين وسنين ونعيش ويا ناس تانين مفيش حاجه ف يوم تقدر تنسيك كان حبيبك مين 



المصدر
موقع راندا هابي لكلمات الاغاني

هناك تعليقان (2) :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا