كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية لو بتحب حقيقى هانى شاكر


 لو بتحب حقيقى هانى شاكر

لو بتحبي حقيقي صحيح كنت وقفت فى وش الريح
كنت ما سبتش قلبي جريح وسط الناااااااااااااااااااار
لو كان قلبك لسى بريء تحكم ظلم ازاي فى برئ
وتسيب قلبي لوحدو غريق في التيااااااااااااااااااار

لو بتحب حقيقي بقلبك كنت عرفت تخاف على حبك
كنت ما تتردشي ثواني انك تسكن بين احضاني
مش فدقيقة تروح تنساني بدون اعذااااااااااااااااار

لو حبتني ما كنتش تقدر تخدع قلبي فحبك اكتر
اكتر ما تحملت غيابك واستنيت بدموع ع بابك
يبقى نصيبي اعيش عذابك ليل ونهااااااااااااااااااار

اتحملت معاك فوق طقتي كان اخلاصي هو خطئتي
كان احساسي انك مش ليا صدمة حقيقي كبيرة عليا
كان احساسي بغدرك ليا كلو مرار

لو حبتني كنت تضحي كنت ما تسببش فجرحي
كنت ما تقتلنيش بعواطفي كنت رحمتني لحظة ضعفي
كنت وقفت معايا بصفي وانا بنهاااااااااااااااااااااااااااااااار


هناك تعليق واحد :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا