كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية مالكش غيرى اميرة من البوم روتانا ميشن 2

كلمات اغنية مالكش غيرى اميرة 


كلمات اغنية مالكش غيرى اميرة من البوم روتانا ميشن 2

مالكـش غيـرى انا ف الدنيا وانا ف الدنيا غيرك انت ماليش
ولو هاعيش من غير حبك وانا مش جنبك مش عايزة اعيش انا محتاجه ليك علشان
تعوضنى اللى فاتنى زمان تعيشنى اللى جاى كماااان انا ليك

ليا فيك اكتر ماليك وخلاص هوايا بيناديك
ليا فيك اكتر ماليك والشوق بيجرى ف دمى ليك
يا اول حب انا عايشاه واخر حب بتمناه حياتى معاك بألف حياه

انا ليك
كلمات اغاني البوم روتانا ميشن 2

سنين تروح وسنين جايه وانا ايه ليا غير بس هواك

 دا وعد منى وعليا لو تندهنى تلاقينى معاك
انا محتاجه ليك علشان تعوضنى اللى فاتنى زمان

 تعيشنى اللى جاى كمان انا ليك

ليا فيك اكتر ماليك وخلاص هوايا بيناديك
انا ليا فيك اكتر ماليك والشوق بيجرى ف دمى ليك
يا اول حب انا عيشاه واخر حلم بتمناه
حياتى معاك بألف حيااااااه انا ليك

مالكش غيرى
اميرة



المصدر
 البوم روتانا ميشن 2

هناك تعليق واحد :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا