كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية ايامى بيك اليسا من البوم ايامي بيك

كلمات اغنية ايامى بيك اليسا

كلمات اغنية ايامى بيك اليسا من البوم ايامي بيك


وانا اقدر احب من تانى دا انا من وقت للتانى بناديك
لو انسا قلبى انا فاكر دا فى الاول وفى الاخر انا ليك
وانا اقدر احب من تانى دا انا من وقت للتانى بناديك 


وانت اللى مش سامع وكل الدنيا سمعانى
لو انسا قلبى انا فاكر دا فى الاول وفى الاخر انا ليك
وبقولها من الاخر ياريتك تبقى علشانى


حبيت ايامى بيك وبعشها ليك ولا عمرى حبت من قبليك
طب هنسا ليه وانا قد ايه كلمت نفسى عليك

معاك يا حبيبى نستنى حاجات جوايا تعبتنى
سنين قبلك مخصماها معاك دلوقتى صالحتنى


مليش غيرك انت فى الدنيا ومفيش فى حياتى ناس تانيه
وازاى ودى بردة تيجى منى مفكرش فى هواك ثانيه

بعيد او جمبى وانا فاكراك لو انت فين انا شايفاك
وانا لو مع مين يا حبيبى بقلبى معاك



المصدر
كلمات الاغاني راندا هابي
كلمات اغاني اليسا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا